Radzenie sobie z ogromną stratą hazardową

voyance kasyno aix les bains

GambleAware zaprezentowała swoją najnowszą kampanię, mającą na celu pomóc w zapobieganiu tych, którzy cierpią z powodu uzależnienia od hazardu w wielkiej Brytanii.Jest to najbardziej rozbudowana kampania w historii organizacji, mające na celu zwiększenie świadomości na temat pogoni za straty.Szacuje się, że około 2,4 miliona mężczyzn w wieku od 16 do 34 lat regularnie grają w gry hazardowe online.Sondaż przeprowadzony w imieniu GambleAware, wykazały, że 63% młodych graczy-mężczyzn twierdzą, że istnieje zbyt wiele możliwości dla zakładów, a 67% z tych, którzy brali w nich udział, uważają, że zbyt łatwo ulec pokusie robić impulsywne dziennych.Matt Smith z BT Sport i byli piłkarze Dean Saunders i Danny Габбидон figurują w nowej reklamie GambleAware, która po raz pierwszy zostanie wyemitowany podczas niedzielnego meczu Premier league Manchester United z Liverpoolem.Minister sportu i społeczeństwa obywatelskiego Мимс Davis powiedział: "Ten nowatorski wspólna kampania sprawi, że ludzie poważnie myśleć o swoich przyzwyczajeniach robić zakłady, pomoże usunąć stygmatyzacją wokół uzależnienia od hazardu i da ludziom więcej odwagi powiedzieć, że potrzebują pomocy". radzenie sobie z ogromną stratą hazardową.