Zwycięskie automaty do gier zdjęcia jackpot

zwiększ sloty na materiał w 3ds max

Bukmacher firma Sky Bet poinformowała o podpisaniu rekordowy przedłużenia swojej umowy sponsorskiej z Angielską ligę piłkarską (EFL) na najbliższe pięć lat.Jego nowa umowa zwiększa jego aktualne warunki w ujęciu rocznym o ponad 20% i pozwoli Sky Bet nadal występować w roli tytułowej strony sponsora Mistrzostw, 1 Ligi i 2 Ligi z sezonu 2019-20 do sezonu piłkarskiego 2023-24.Obie strony podpisały również zaawansowane Memorandum o porozumieniu, który został zaprojektowany z wyraźnym celem zapewnienia zgodności odpowiedzialnej porządku obrad hazardu.Prezes EFL Sean Harvey z zadowoleniem podpisanie transakcji, mówiąc: "To jest umowa stanowi największe tytułu sponsoringu w historii EFL i jeszcze raz pokazuje, jak nasze operacje handlowe zwiększają możliwości uzyskania dochodu i oddziaływania dla EFL i jej klubów".W ramach transakcji jeszcze więcej pieniędzy zostanie przekazana 72 klubów EFL, które teraz będą obejmować odpowiedzialne wiadomości o grach hazardowych na rękawach każdego domowego i wyjazdowego zestawu.Sky Bet rozpoczęła również odpowiedzialną kampanię marketingową hazardu z udziałem głównego kotwice Jeffa Стеллинга zgodnie z określonymi przesłaniami UKGC i GambleAware "Kiedy zabawa się skończy, zatrzymaj się".Pierwsza z tych reklam zostanie pokazana podczas transmisji z meczu piłkarskiego Sky Sports w ten weekend, a kolejne reklamy pojawią się w krajowej prasie, radio, Facebook, Twitter, na stronie internetowej Sky Bet, w aplikacji Sky Bet i w e-mailach do klientów Sky Bet.W swoim oświadczeniu Ryszard Krzemień, prezes Sky Betting & Gaming, powiedział: "cieszymy się podpisać nową umowę z EFL i uważamy, że dodatkowe uwagi, które możemy i Liga przykładamy do odpowiedzialnego hazardu, pokaże, że dobrze zarządzane operatorzy zakładów mogą odgrywać aktywną rolę w zwiększaniu świadomości na temat problematycznych grach hazardowych."Korzystając z naszych sponsorów i możliwości marketingowych, aby podkreślić, jak klienci mogą bezpiecznie grać w gry hazardowe, mamy nadzieję, że nic nie przeszkodzi ludziom cieszyć się sportem, a tym bardziej robić zakłady".Tv i cyfrowy, reklama wprowadza klientów Sky Bet z "Trzema prostymi narzędziami", które pomogą im kontrolować swoje gry hazardowe.Treści prezentowane będą przez ekspertów Sky Sports Matt Le Тиссье, Philem Thompsonem i Charlie Nicholas i zaprojektowany w celu zwiększenia świadomości o limitach wpłat, chłodzenia i wykluczenia odpowiedzialnych hazardowych dostępnych narzędzi klientom Sky Bet.Rob Пейнтер, dyrektor ds zwycięskie automaty do gier zdjęcia jackpot. marki i personelu Sky Betting & Gaming, dodał: "jest Oczywiste, że walka z szkodą, związanym z hazardem, wykracza poza zwiększenia świadomości na temat odpowiedzialnych instrumentach hazardu, ale czuliśmy, że ważne jest, aby wykorzystać nasze doświadczenie w marketingu i sponsoringu, aby pomóc naszym klientom bezpiecznie grać w gry hazardowe.Jestem dumny z tego, że postawiliśmy odpowiedzialny hazard w centrum wszystkich aspektów naszej strategii marketingowej".Odpowiadając na to ogłoszenie, Wanda Голдваг, przewodniczący Senet Group, skomentowała: "Najnowsza kampania Sky Bet świadczy o silnym poczuciu odpowiedzialności społecznej i wiary w to, że współpraca z nami i naszymi członkami może mieć realny wpływ – interakcja z graczami pozytywny i bezpośredni sposób, kiedy chodzi o tym, jak korzystać z usług hazardowych w umiarkowanych ilościach." zwiększ sloty na materiał w 3ds max.