Legalne strony hazardowe w nowej koszulce

parx casino ruletka minima

Organ standardów reklamy (ASA) orzekł, że bukmacher wielkiej Brytanii Coral nie musi nadawać niedawnej reklamy tv ponownie w jej obecnej formieASA wziął się ogłoszenie, w którym dwóch mężczyzn czytają "Racing Post"i dyskutują o jezdzie w salonie fryzjerskim, zanim kobieta - jockey wejdzie i przyciągnie ich uwagę oferując interaktywne stawek Coral - po otrzymaniu szeregu skarg na to, że łamie kodeks ASA, ponieważ wiąże hazard z "соблазнением, seksualnym sukcesem lub większą atrakcyjnością" legalne strony hazardowe w nowej koszulce. . Kobieta-jockey wchodzi do sklepu, gdy zaczyna grać muzyka, a kamera skupia się na jej butach do kolan, przed przejściem do zdjęcia reszta jej ubrań, pokazując obcisłe bryczesy do jazdy konnej, knut i jersey, wycięte, aby pokazać jej brzuch. Przechodząc obok dwóch mężczyzn, zamyka jedną z nich разинутую szczękę pejczem, podczas gdy inni mężczyźni w sklepie patrzą na nią, abstrakcyjne jej obecnością. Następnie głos lektora mówi: "Przygotuj się do dzisiejszego korzystnej oferty", a kobieta pokazuje tabliczkę, na której podane są szanse konia na zbliżający się wyścig. W następnej scenie, kobieta dotyka jednego z pierwszych męskich telefonów swoim biczem, po czym mężczyzna stawia za pośrednictwem aplikacji Coral na swoim telefonie, ponieważ lektorem odwołuje się do "super ceny"Koral. Wychodząc ze sklepu, kobieta stuka szpicrutą w telewizji.Włącza się on, aby pokazać jezdzie, kiedy narrator mówi "proszę kontynuować, наклеите na niego"Reklama kończy się sceną, na której telefon i tablet bity pejczem parx casino ruletka minima. . Гибралтарская firma Coral Interactive zgodziła się z tym, że w reklamie użyto atrakcyjna kobieta, postać, ale twierdziła, że to tylko przyciąga uwagę do zdania, a nie flirtowała z mężczyznami lub prowokuje ich, i że reklama nie zakłada, że będą one bardziej atrakcyjne lub seksualnie skuteczne z nią po postawieniu zakładu. Bukmacher oświadczyła, że dwóch mężczyzn już omawialiśmy możliwość postawić na konkretny wyścig, który odbędzie się później w ten sam dzień, i dlatego kobieta nie doprowadziła ich do wyboru postępowania, który nie zrobili w przeciwnym przypadkuFirma nadal mówić, że reklama, która widzi jako "niepoważne", "nierealistyczny" i pozbawione treści pornograficzne lub pokusy, nie oznacza żadnej przyszłości interakcji między postaciami i zamiast tego przedstawia kobietę jako "tajemniczą i nieosiągalną" welche casino spiele sind die besten. ASA uznała punkt widzenia Coral Interactive i agencji reklamowej Clearcast, zwłaszcza w odniesieniu do ich punktu widzenia, że kobieta nie ma wpływu na zachowanie mężczyzn, ponieważ oni już chcieli postawić przed jej pojawieniem się jak działa pass line w kościach. . Jednak autorytet powiedział, że od momentu jego złożenia i dalej został wykonany bezpośredni nacisk na jej seksapilu i "nastrój" ogłoszenia zmieniłoOd tego czasu, zdaniem prokuratora, związek między hazardem i соблазнением była выкована, która trwała do końca reklamy i została wzmocniona stałym wpływem dżokej na jej otoczenie.W stosunku do mężczyzn zachowywała się zalotnie, zamykając "разинутый usta" pejczem i hiperboliczne, kołysząc się w biodrach" podczas chodzenia casino le lyon vert spectacle. . ASA powiedział: "Widzowie pewnie zrozumieją reakcję mężczyzn na obecność kobiety jako oznaki ich przywiązania do niej, a nie emocje na temat szans, które trzymała na mapie w pewnym momencie w reklamie"Ponieważ ona reprezentowała marka Coral Interactive i wykazano, grając uwodzicielski rolę w przedstawionym scenariuszu, doszliśmy do wniosku, że reklama łączyła hazard z соблазнением i, w konsekwencji, łamała [zasada 17.3.7] Kodeksu." nowe strony kasyn uk 2021.