Poker na iPadzie prawdziwe pieniądze

le bon kasyno bonus sans depot

Wcześniej w tym tygodniu Julia Адельштейн został ogłoszony nowym dyrektorem generalnym Ganapati, który powinien zastąpić Hiroki Хасегаву od 1 lutego.Od momentu przystąpienia do dostawcy gier w 2018 roku Адельштейн zajmował kilka stanowisk w firmie, w tym dyrektora generalnego maltańskiego holdingu Ganapati Europe, z-dyrektora generalnego spółki zależnej blockchain GanaEight Coin i dyrektora generalnego Ganapati.Rozmawiając z Gambling Insider, ona пробегается w swojej przeszłości, zanim dołączyć do Ganapati, i opisuje plany na następne rozdziały dostawcy.Po pierwsze, gratulacje z powołaniem na stanowisko dyrektora generalnego.Czy możesz opowiedzieć nam trochę o swojej przeszłości, zanim dołączył do Ганапати, i jak przygotował cię do tej roli?Spędziłem siedem lat, żyje i pracuje w Tokio, i to właśnie tam rozpoczął swoją karierę z udziałem japońskich firm i kultury japońskiej.Stamtąd firma Dentsu, duża kampania reklamowa w Japonii, przewiozły mnie w swoje londyńskie biuro, gdzie pracowałem w zespole marketingu sportowego.Moja główna rola tam, oprócz tego, że patrzyłem na rzeczy tylko w Europie, powinna stać się pomostem między japońskimi markami europejskimi i obiektami sportowymi, pomagając im pracować razem.Moja rola polegała na tym, aby wypełnić lukę, która bardzo łatwo może wystąpić z powodu różnic w środowisku i kulturze.To również dało mi doświadczenie w zakresie marketingu sportowego, stąd wpływ na relacje partnerskie Manny Pacquiao i Усэйна Śruby, bo to moja siła, a także to, że bardzo kocham.I rzeczywiście pracował z Ганапати na stronie agencji Dentsu, więc to było moje zapoznanie się z nimi.Potem była dyskusja z zarządem Ганапати, i chcieli, żebym dołączył do firmy.W tym czasie walczyli o zjednoczenie firmy.Wszystko szło bardzo dobrze: z jednej strony, Europa, z drugiej-Japonia i Azja.Ostatecznym celem jest zawsze polegała na tym, aby połączyć wszystkie nasze kultury, i to właśnie wtedy zwrócili się do mnie i poprosili mnie, początkowo interweniować, aby spojrzeć na te strony rzeczy.Z czasem dowiedziałem się więcej o branży, ta rola rosła, i oto jesteśmy!Jaka jest twoja wizja ruchu Ганапати do przodu?Ten rok to początek drugiej wersji Ганапати, o ile to dotyczy nas.Moja nominacja na stanowisko dyrektora w dużej mierze odzwierciedla cel zarządu i firmy глобализировать i zmienić sytuację, aby mieć więcej władzy w naszych europejskich biurach, a nie zależeć od Japonii.To naprawdę duża część naszej strategii.Szczerze mówiąc, do tej pory naprawdę pchały japońskiej obraz; bo hałas w środowisku B2B do tego, jak zostaliśmy stworzeni, było naprawdę mocno, aby to wyróżniało nas od wszystkich pozostałych.Teraz, kiedy zrobiliśmy to i zawarli transakcje handlowe, rozmowa zmienia się, i teraz chodzi o dostępie do naszych użytkowników i tworzeniu gier, w które chcą grać, a nie o strategii marketingowej B2B.Jesteśmy całkowicie zmieniamy wszystko.Nasze gry będą o wiele bardziej globalnymi i europejskimi, niż japońskie i azjatyckie.Nowe motto firmy w tym roku: "Próba się skończyła – czas na show." To, co to znaczy, do tej pory było przygotowaniem i montażem bazy, ale od tego roku to poważny materiał.Musimy udowodnić wszystkim, że możemy osiągnąć wyniki, o których rozmawialiśmy cały czas; i jestem pewien, że możemy.Адельштейн również zostanie przedstawiony w пятничном biuletynie GI w tym tygodniu, aby omówić współpracę Ганапати z mistrzem olimpijskim Усейном Śrubą. poker na iPadzie prawdziwe pieniądze.